Sol, Solet...
Quan jo era petit
vivia arraulit
en un carrer negre.
El mur era humit
però el sol hi era alegre.
Per llà Sant Josep
el bon sol, solet
lliscava i lluïa
pel carreró estret.
I en mon cos neulit
llavors jo sentia
una esgarrifança
de goig i alegria.