El cant de la Senyera
Al damunt dels nostres
cants aixequem una Senyera
que els farà mes triomfants.
¡Au, companys, enarborem-la
en senyal de germandat!
¡Au, germans, al vent desfem-la
en senyal de llibertat!
¡Que voleï! ¡Contemplem-la
en sa dolça majestat!
¡Oh bandera catalana!,
nostre cor fes ben fidel:
volaràs com au galana
pel damunt del nostre anhel;
per mirar-te sobirana
alçarem els ulls al cel.
I et durem arreu enlaire,
et durem, i tu ens duràs:
voleiant al grat de l'aire
el camí assenyalaràs.
Dóna veu al teu cantaire,
llum als ulls i força al braç.